tisdag 24 april 2018

Annie Stödhjulet Lööf ger Sverige och lagrådet långfingret. Och Ulf Kristersson har gömt sig i hennes kjolar.

Annie Lööf och regeringen underminerar legitimiteten (- vilken legitimitet-) för svensk lagstiftning och låter personer, som fått avslag och olagligt stannat kvar i landet, få specialguldchansuppehållstillstånd. 

Jag hade inte väntat mig nåt annat av henne. Och tror och hoppas att detta blir hennes och C´s rejält nesliga apokalyps.

I höstens val kommer nämligen de åldrande brunst-tanternas insiderfavorit att sticka upp som statsministerkandidat, det blir en catfight mellan henne och Bah-Kunke. Vilket parti som helst går bra!

Fast Annie Lööf skulle hellre äta upp sin vänstra sko än att samarbeta med henne. Och det är helt sant.



Länk till SvD; Lägg inte miljarder på en grupp utan asylskäl.

5 kommentarer:

  1. Jag är fruktansvärt upprörd över detta. Att de s.k. ensamkommande ska få vara kvar till vilket pris som helst. Att Annie L just idag berättar detta samma dag som mamman till elvaåringen som Akilov mördade vittnar. Det är just såna här lagvidrigheter som gjort det möjligt för Akilov att bli kvar i Sverige. Jag har just skrivit ett upprört brev till Centerpartiet. Ringde också tidigare idag till en representant för C och berättade hur kritisk jag är till Centerns agerande (naturligtvis också lika kritisk till MP, V och SAP.) Och inte blir jag mindre upprörd när jag ser att Khavari jublar, hon sitter snart i regeringen. Det är inte klokt vilken provokativ politik som regeringen och Centern står för.

    SvaraRadera
  2. Läste just att Ulf Bjereld utnämner denna dag till en glädjens dag. Fattar dom inte att dom utmanar oss som inte stödjer denna lagvidriga lag. Nu har dom skitit i det blå skåpet.

    SvaraRadera
  3. Adjöss med centern och den olustiga, räven. Månggifte pratades det om i partiet för några år sen. I mina ögon blir den kvinnan allt fulare både invändigt och utvändigt. Henne ska vi rösta bort.

    SvaraRadera
  4. Annie plöjer för centerns undergång,
    det tackar vi för.
    En skruv lös måste människan ha.
    Vad gör hucklekärringen med svenska flaggan i högsta hugg?
    Är det en hin,han eller hon?
    Jag tycker dé blåser fram stormvindar till 9 sept.
    Kul,bara dé blåser åt rätt håll.
    Jimmie é bäst,honom håller vi på.
    Ha,ha,ha,ha,haaaaaaaaaaaaaa


    SvaraRadera